Snow .

Setiap hari , setiap saat , hati ni pasti menangis , hati ini pasti akan meronta . tanpa airmata , cuma hati yg meluahkan rasa .
Setiap hari , setiap saat , diri ini menanti kemanisan kisah lalu , diri ini menanti saat dahulu , waktu kau dan aku .
Setiap hari , setiap saat , hati mengatakan rindu , walaupun reaksi muka sekadar bersahaja , hati tetap mersakannya .
Dan setiap hari dan setiap saat , cemburu akan datang , memaksa diri ini menjadi tidak tentu arah , cemburu datang menyimpulkan otak hingga kusut . di waktu itu , hati akan kembali menangis , meronta , hilang arah tujuan . tidak tentu arah .

aku rindu , aku perlu , .

"KAU PERGI , AKU DAH TAKNAK KAU" "KAU DAH TAKDE DALAM HATI AKU" luahan kemarahan yg tidak bermakna apa2 , hanya kerana ego yang datang hingga membuat pekataan seperti itu terkeluar . namun hati ? hati tetap menyayangi .

be with me , i need you . SNOW :')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan