kuatkan hati , kuatkan semangat , cube dan cube untuk bahagia :')

Assalamualaikum . dah lame aku tak taip menaip panjang2 ni . Jadi aku nak cerita banyak bendeeee . dipersilakannn ~

okayyy , happy anniversary ke lapan sembilan dan ke sepuluhhhh , tak tulis kat blog ponnnn , maaf . . aku tak tahu kenape aku mcm tak taip blog dah , aku mcm banyak problem yg aku sendiri pon tak tau ape problem aku , aku nak buat satu bende tu jadi comel tapi lain pulak jadinye , so bile dah jadi , aku rase sebersalah sangat , pastu mulalah aku rase down , sebab aku yg buat salah , aku takot die tak seronok dengan aku , aku takot die fikir bukan2 kat aku , aku takot die cari lain , aku takut aku kene tinggal sebab perangai aku , dan , aku taknak hilang die sebab aku paling sayang kat die , takde org lain dah yg aku paling sayang (bukan muhrim) kecuali die , memang boleh org cakap , boleh ke setia ? nak bisik sikit . . bolehhhhh ! aku bukan mcm org lain *ni bukan bangge diri okay* selame ni aku tak pernah rase ade org sayang kat aku sangat2 sampai aku boleh rase , bukan paras rupe tahu , hati . tengok diri aku lah mcm mane , dan mesti akan paham punye . sayang aku balas sayang sungguh2 . mase 3 bulan ni kite banyak gaduhh , banyak nangis , banyak segalenye , aku mintak maaf sangat , tiap mase aku belajar , cube nak betulkan keadaan , tapi aku mcm tak mampu , sampai sekarang aku masih cube nak betol kan keadaan :'(

8.11.2012
happy anniversary untuk ke sebelas kali , mase ni kite habis stpm untuk sem pertame *tengok , bukan budak sekolah lah pakai semester* tapi kite tak jumpe petang tu , tak ingat sebab ape :') tapi hari berikutnye kite keluaa , dan aku rase sangat seronok sebab tak lame lagi nak setahun :)

kite makin kuat gaduh , kuat nanges dalam bulan 11 ni , ni semua sebab aku , aku tak pernah nak fam tika , aku cube , bukan aku tak cube , tapi lelaki egonye kan kuat , jadi aku salu marah2 , tengking2 , tapi aku tak sengaje , ade ampai satu hari tu , tika nak putos , tapi aku taknak :'( aku cube nak buat die tahu yg aku sayang kat die , takkan ti nggal die , sumpah aku cakap takkan tinggal die :'( lepastu aku ngn die baik balik , tapi still ade problem lagi sebab aku rase aku mcm abaikan die . aku biar die sorang2 , kenape ni fendy kenape ni , . baru aku sedar , aku selalu tinggal die sorang2 , . aku nak die ade ngn kawan die , aku takknak nanti sebab aku , .. . pae pulak kawan2 die cakap . tapi aku silap , aku dah buat die sorang2 , ya Allah , aku tak tau ape yg aku buat ni makan diri , sekarang byk sangat aku gaduh ngn die , . selain keje , sepatutunye selalu memang aku selalu ade mase ngn die , tapi aku tak perasan yg aku dah buat die rase sorang2 , :'( maaf kan aku . . . yes , bile aku cari2 ape punce yg paling utame , senang je , aku dah lari jauh dari agame , . aku dah dapat tahu , kurang nye agame kat diri aku ni punce syaitan dekat dan buat kan aku jadi hamba syaitan lahanat . aku cube kembali , untuk kebahagian aku , untuk elokkan hubungan aku ngn die , dan bukan sebab ni je , untuk keluarge , untuk semua org , aku berubah , aku cube , aku buat :'(

lepas ni , aku takkan buat tika rase sorang , bukan die mintak , aku yg nak buat , aku akan buat , aku taknak org lain cube datang untuk curi hati die , mase aku tak teman die , aku taknak , walau aku tahu die takkan berubah hati , tapi rase risau ni selalu ade . Ya Allah , selain family , tika lah yg aku paling sayang , tak tau nak cakap mcm mane , memang tak bole ubah perassan ni . memang org kate , tak lame kalau becinta nude2 camni , tapi hati aku ni yakin sangat , hati aku percaye sangat , tika jodoh aku , dan aku akan same2 ngn die , aku yakin :') sesetengah kawan ade cakap , try le awek lain buat spare , ramai cun siottt ! tapi , aku taknak , hati aku ni dah tertutup untuk semua perempuan dan terbukak untuk tika sorang je , die lah org pertame yg bagi sayang gile2 kat aku . kalau aku ngn perempuan lain , dapat ke aku rase ape yg aku rase dengan tika ? TAKKAN dapat , potong jari tangan kaki lah . CUKUP ADE NUR 'ATIKAH BT MUHAMMAD FUAD SORANG JE . cukup :')

dear syg debab comel anje baby rilakuma :3 bie nak bagitau yg  bie sayang kat sayang sampai bile2 , and andddd , bie nak ubah sume dan buat kite happy mcm dulu dan comel mcm selalu . bie cube tauuu , tolong tahu bie hari2 sayang kat syg sebab syg pon hari2 sayang kat bie kan , tau dahh :P mmuuahhh ! :* loveyouneverstop<3 mehhhh pipi , nak pipi , perlu pipi , mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :* muah ! comel kan kan kan ? *ni sape bace mesti akan cakap aku ni jiwang , bubuuuu , tapi bukan ade org lain bace , tika sayang aku je yg bace , . ehhh ! chopppp , lagi 12 hari je untuk setahun . okay tak sabarnyeee , cerita dalam buku kecik tengah buat untuk sambungan tahuuuu :3 okayyy , ikan bakar , mee , roti telurr , mcm2 lagi , tengah planning , lagi satuu , lesen kerete , aku akan dapatkan kau dengan segera , sebab ade kereta lagi senang , aku tak sabarr !!!!!!!!!!!!!!!! eee , sumpah tak sabarr , okay itu jee , muahhhh ! :* bukan untuk org , untuk tika , mmuuahhh ! :* hihihi , iloveyouuuu<3

aku cube buat yg terbaik , assalamualaikum :')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan