hmmmm hm hm .

HATI
hati ni memang lah lembut , tambah2 lagi hati perempuan kan , senang terluke terkoyak terguris dan sebagainye , . same jugak dengan hati lelaki , walau nampak mcm mane keras gengster otai ke , sekali terase , see . . . cry bebeh cryy . . tipu lah kalau ade orang cakap , "hati aku keras beb , takkan terase blablabla" puihhhh , karutt dusta auta semata - mata . so , kena lah jage hati dengan elok2 , lemah lembut ibarat menatang minyak full . kalau dijaga , sure bahgia gembira lompat2 , . hehe . kalau berpasangan , lagi lah kena jaga hati masing2 , nanti mulalah gaduh situ sane sini . . same2 jage hati , tak ke molek ? hm hm hm . hehe . kadang2 kite tak sedar kite buat sesorang tu terase , salah kite ke ? mestilah . . macam tertengking kat seseorang tu , termarah , padahal kite tak sedar . mungkin perubahan mood didalam sesuatu mase tu boleh mengakibatkan situasi percakapan kite berubah , . *ape aku merepek* tapi jugak , kite jaga hati orang . . hati kite ? shhhhhh , :) Jangan sesekli melukekan hati orang , maaf sangat2 . .

PERUBAHAN SIKAP
Perubahan sikap sesorang tu , contoh mcm pasangan2 lah kan , okee , . mcm die tengok boy die dah lain , lain sesangat , marah2 tak bertempatkan , mesti die terase , itu motif aku tulis yg atas tuu , . then mula lah hm hm hm hmmmm , . hehe . kene kaji jugak , perubahan sikap tu bukan nye sebab dah bosan dengan pasangan , dah meluat , same sekali tidak , . kene paham jugak keadaan , kehidupan , situasi boy tuu , mungkin byk masalah , mungkin celaru , kite tak tahu :) dannnnn , yg boy pulak senyap kan , taknak bagitau , hehe . andddddddd , mungkin jugak JELES . siapa tahu ? hm hm hmmm , heehe , . oke , boy tu harus lah berubah yee , kene lah pandai menstabilkan situasi anda yee . .

sebenarnye tuju kat aku ni , hm hm hm , yeee , aku tak tau apekene aku sekarang , kadang2 bukan nye sengaje nak tengking2 , tertinggi suare , tak sedar pon sume tu , mintak maaf . . kadang2 hati ni terase jugak , mintak maaf sekali lagi . jeles , jgn ckp lah . . tipulah takde , . hehe . . dah laaaa , merepek je aku ni , nak tulis pon mcm nak tsunami mate hensem aku ni , oke saye hensem , lalalala .

*dalam fikiran - tikatikatikatikatikatika IHEARTYOU<3

Sebakul ucapan maaf , mmmmmmmmmmmmmmm :* jangan tinggal .

Assalamualaikum :')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan