14 mei 2012

assalamualikum , yeee . . harini tika aku balik , hehehe . seronok rase , sumpah tak tipu . . tapi kenape dah mcm lain , kite dah mcm lain . . kenape yee . . salah aku ke ? hmmmm , ntah la . . eh , die balik sebab die nak sambong form 6 , . hmmmm . . aku tak paham die , ye aku tauu . . ape lah aku nii , tak reti nak paham , mcm bodo je , jangan la tinggal aku sebab mcm ni , takot :( taktau kenape bile call rase lain sangat , pastu kadng2 mcm mengelakkan diri , ke perasaan aku je . . iloveyouuu<3 14 mei  . . huuuu . . bie sayang kat syg , sungguh , tak tak tipuu . . byk kali ckp , bialahhh , nak syg tau . . mintak maaf kalau ade buat salah . . bie tak bosan , tak penah langsong , makin sayang , makin rindu . . dan . . tolong jgn sebut name yg bie tak suke , bie ade syg soarng jee , bie ckp betol , bie sayang kat syg sorang jee . . takde kaitan ngn org lainn , syg , tika fuad , bukan another tika . . syg sorang , :'( soryyy . . pecaye lahh . .

Yee , esok nak pegi temuduge kerje , pastu esok nak pegi pejabat pertanian , nk try , pastu esok nak buat mcm2 , mase untuk berusehee , hehehe , kerek je bunyi . . mintak2 le ade melekat yg mane2 , berubah dah ni , taknak buang mase dah , balun je ape yg bolehh , hehehe . asyik jadi bangkai jee kan , sampai bilee ? sampai tue ? oh tidak same sekali , manusia harus berubah , aku kene berubah , muhehehe . pastikan tiade lagi bangkai , tiade lagi buang mase , usehe tangga kejayaan ! jyeahhhhh ! *oke semangat lebih , buuuuuuuuuuuuu ~ aa , ini bukan cekelat angin , ini betol2 , ini bukan omong kosong , simpul mati ckp aku ni ,  heheeh  . ermm , tade ape dah kot nak ckp . . sory . .

ILOVEYOUSYG<3 :') assalamualaikum

Tiada ulasan:

Catat Ulasan