Bile tak boleh lelap

Heyy . Oke , bile tak bole lelap ni lah jadi nyee , aku pon tak tahu kenape . . pening2 sikit pastu mcm warghhhh , tension nyee . . nak tdo je , ishhh . . benci lahh , BENCIIIII ! time kasih . Aku pon taktau ape yg nak ceritee . . aaa , japppp . . . haaaaaaaaaa ! *mentol atas kepale .  aku nak melabon lahhh :)

dengar yee anak2 . . kadang2 aku taktau ape yg aku rase sebenarnye , hidop aku ni kosong + zeroo , kadang2 woaahh ! bosanggg  nye hidop , nak je lompat2 dari atas banggunan ke bawah . tapi kan bunuh diri tu dosa ? so boleh pk lagi kan , rilekk leee , badan kuat sihat , bunuh diri ape dapat ? keluarge ade , takkan nak tinggal , sian akak aku nanti kesorangan kesepian tiade teman , sian mak aku nanti menangis , sian ayah aku nanti :'( okee , heee . . tak lupe jugakk , sian tikaa aku nanti , aku taknak tinggal diee <3 <3 chop , dan jugak memba memboo :) eishhh , ape sembang pasal mati -,-

lagi , aku rase aku ni ak bergune pon ade , ntah leee . . kalau lah ape yg kite nak , sebut je dah dpt . . aku nak  gitar , blinkkkk ! GITARRR ~ aku nak duit banyak , blinkkkk ! DUIT berjuta . okeeee . . kalau lah macam tuuu . . hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm , .

haaa ! sebut pasal gitarr , meh aku nak citee :) sejak aku main gitar kann , aku belajar main tak peanah pakai gitar sendiri , beli gitar sendiri pon tak penah , sume pakat pinjam sane , pinjam sini , muehehe :3 oke , aku belajar gitar dari form 3 awal2 bulan , ntah taktau kenape tetibe minat , semangat sungguhh tak tido semate2 belajo bende tuuuuu . . dannn , yesss ! mengambil mase 3 bulan untuk hafal ko :) dulu kalau tengok orang main gitar jee mesti duduk dekat2 pastu bayangkan aku yg main , fulamakkk , awek mesti sukee , *mase tak matang lagii . pastu , dah lame sikit tuu aku pon diterima masok dalam satu band nih , ape name aku tak ingat , tapi best jugakk :) geng aku sume umur lebih tue dari aku 2 tahun , tapi , tak sampai 6 bulan pon dengan diorang , aku blahh sebab rase macam aku tak layak ngn deme kot , hahaha kelam . pastuu aku blah leee . pastuu aku buat band dengan budak2 tempat aku , dan name nye kalau aku ckp jangan gelak , sebab mase tu zaman budak2 indie , HAHAHA dannnnnnnnnnn name nyee , BINTANG MALAM puihh -,- yaa , dengan diorang lah first time aku merase main depan org ramai atas stage *betoi ke STAGE ? ahh , lantokk leee . memang org tepok2 tangan lahh , aku suke sangat2 :) rase macam , wahhhh macam ni nikmatnyeee . . pastuu lame sikit tuu , sume buat hal masing2 , sume blahhh . . ade yg dah kawin dah ponn , untunggg . . hilang macam tuu jee . . pastu , aku tanak dah buat bende2 merepek ni walaupon best , hobi yg menarik , tapi aku stop dahh . . naik form 4 , aku dah rilekk macam makhluk tuhan yg biase , oke tu jeee :)

Mase Untuk Menggedik :3

Tika , makin lame , makin sayang , makin makkin makin bertambah sayang , tak pernah kurang langsong , seriuss . kadang2 termarah tuu jangan lah terase syg , tande2 sayang tuuu <3 ermm , pasal syg ckp kene pegi hari khamis ni , bie betol2 tak bagi , mmg tak bagi , bia lah bie ni bukan ade sangkut paut pon , risau tahu risau , kalau jadi ape ape nanti mcm mane , kalau cinte tu berputik kembali mcm mane , kalau nanti . . mcm mane ? betoi risau , :( bukan tak sayang , sayang sgt2 :( tapi kalu kene pegi jugakkk , nak buat mcm mane :( bile bie ckp jee , main2 , ckp takde ape . . KALAU nanti mcm maneee :'( oke , dah . . loveyouusomuch<3 tade org lain pon , sayang kat u sorang jee k , muuahhhh ! :* haaa ! lagi satu , bie taktau nape geram beno ngn gamboo syg yg baru tangkap tuu , bukak je gambo tuu , omeyyynyeee ! :3 hehehe , oke gewammmm ! :P

hmm , nak cite ape lagi ehh . . hmmmmmm , klah udah le nii , melabon panjang2 bukan ade bace , sekali lagi mengharap tika aku je bacee , yedokk ? hihik :*

k takecare , assalamualaikum :) - Muhamad Azmil Efandy <3 Nur 'Atikah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan