adrakadabranakobra

APA KABO . di kesempatan ini , aku nak sembang sikit pasal tadi . nak sembang ape eh , ntah . . aku pon taktau . agak2 ? oke , aku cite . . tadi pegi parit rembat buah kat rumah tok . . pastu balik tuu , jamming ngn wan , wan bomba , dan epul *indonesian* . Nak tahu lagu ape keme main ? MR SEXOBEAT mueheheheh :3 amat lee menyeronokkan , sbb apey ? sebab aku berpuas hati , setelah sehari suntuk aku menghafal lirik lagunyee , memang lagu itu je main tadi sambil rakam . . banyak kali rakam . . pastuu . . . satu kejadian yg menghampekan berlaku , nak mencarot . . k taknak . balik tuu , berenti lah kat shell parit tu isi minyak pastu lepak jap tengok video , pastuuuuuu . . taknak lah cite ! mcm mane sume video tu boleh hilang , gampang ! oke , huuuu ~ wan leee , tuko2 name video pulokkk , kan dah hilang semuenyee , bengang sumpah bengang . tangan aku sakit2 petik gitar tu , tetibe hilang mcm tuu jee . . ade ke patot . . balik tuu memang lepas tension betoi lahhh , raceee ! hahaha , amek kau , memang rossi habis akuu kat jalan parit yg sunyi lagi sepi tuuu . . kalau le meter tu bole pusing 2 kali kan best :) stop .

Tika tika tika tika tika tika tika tika tika ~ heee , makin hari makin lah sayangg :3 rindu betoi , bilakah jita akan bertemu ye sygkuu ? hihi , takpee , ABANG paham :* walaupon dirimu di VOKA dan diriku di SIDEC *jauh beribu batuu*  tatapi hatiku dan hatimu terase dekat , mehh pp . . mmuuahhhh ! :* heeee ,

oke , dah laa ni , taknok tulis panjang2 , bukan ade org bace pon  . . mengaharap tikoh aku je bace , yedokk ? hihi . kbyebye . . eh , taknak bye , TAKECARE <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan