Sejuta kali maaf :'(

maaf maaf maaf maaf maaf maaf maaf maaf maaf maaf maaf maaf maaf maaf maaf maaf maaf maaf maaf maaf maaf maaf maaf maaf maaf maaf maaf maaf maaf maaf maaf maaf maaf maaf maaf maaf maaf maaf maaf maaf

assalamualaikumm :( tengokk , banyak kan maaf , . mintak maaf kat tikaa :( sekarang aku dah selalu marah2 tengking2 , tinggi suare , . selalu sangat , aku tak tahu kenape :( aku jadi lain , aku tak tahu kenape . aku takde orang lain , takde awek lain , ade tika sorang jee , aku tak tahu kenape aku jadi lain , aku sayang tika :( bukan sengaje nak marah ape sume tuu .

tadi , aku taktahu kenape dengan akuu , hempas henset mase cakap dengan die , aku tak tahuu , letak tajuk tak tahuu :( aku tak pernah buat mcm tu sebelum ni , tapi sekarang aku dah buat , jahat nye aku , aku tahu die mcm tersikse , syg tersikse ke dengan bie ? :( mintak maaf sangat , . habis pintu bilik pecah , aku tak tahu kenape mcm takde mood sangat , bukan bosan dengan die , bukan bukan bukan , tak tahu ape kene aku ni , tiap hari mcm ni , aku nak ubah , taknak die nanges2 selalu , . tiap hari aku cube , tapi kenape dengan aku ni . . ya Allah . . . . .

aku nak tika happy dengan aku , tapi apeke bodoh sangat aku ni , kenape aku jadi lain , aku tak tahu , rase nak je hentak2 kepale ni kat dinding , tapi nanti sakit :( bile aku rinduuu sangat , tibe2 mcm mood ni nak jumpeeeee . pastuu mesti risau sangat kalau2 ade org lain kee . haaa ! lagi aku risau , kalau aku marah , takot tika luah kat org lain :( taknak , taknak . . syg tak mcm tu kan ? bie percaye :( tolong sabar dengan bie , mintak sangat , hari2 bie cube ubah , tak tipu , mintak maaf sekali lagi :'(

sekarang , henset dah mcm pecah skrin die , nak mesej pon mane bole , henset takde , tu lahhhh , aku ni ikot emosi sangat , kenape sekarang ni kuat marah ! fendy bodoh . janji lepas ni bole kawal , tolong bagi semagat tau , jangan ckp bole tapi sebenarnye tak , . bie cube , jangan risau , kite mesti jadi macam dulu balik , itu janji bie kat sayang , mane bole kite hari2 asyik mcm ni je , taknak syg pergi kat org lain kalau asyik macam ni . jangan tinggal bie awak ni tau , merayu sangat , janji akan ubah . dah bole fikir , fendy boleh fikir dah :')

mintak maaf untuk semue , syg tak salah langsong , bie yg tak tahu kenape bie lain , . bagi peluang ehh . . ingat bie sayang , takde orang lain , ade syg sorang je , sayang kat syg sorang je , bie ni syg punye jee , takkan ade org lain . takkan tembus kalau kene panah cinte org lain , panah emas syg punye je dah tembus tak bole cabut lansung lekat dengan gam tige saat , tak tipu walau mcm main2 :( pecaye tolong percaye tauuu :(

   MUAHAMAD AZMIL EFANDY 
                       <3
 NUR 'ATIKAH MUHAMMAD FUAD

bie betul sayang , maaf kan bie ehhh , mmmmmmmmm :* maafkan biee , janji akan ubah mcm dulu , taknak jadi macam tadi dah , tolong jangan benci , jangan takut , jangan kurang sayang tu , merayu , ILOVEYOUSODAMNMUCH<3

kalau bace ni kan , meh pipi tuuu , mmmuuuahhhh ! :* taknak nanges2 dah tauuu :') iloveyou<3

JANJI :') assalamualaikum ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan