7 dan 8 mei 2012

Assalamualaikum ! hehe , nak start yg mane dulu ni ? aa , okeee2 . . 7 mei , hari ni bermule mcm biase kehidupan kembali seorang penganggur terhormat , hee . aku bangon pukul 2 petang wehh , bangkai ke ape ? memang bangkai lah cite die , hihi . tade ape pon yg jadi , semua berjalan sepperti hari biase . . mcm biase lah kan , bangon2 tido tengok henset ade satu mesej , dari sape ? awak lahhh , heee :) syggg ! oke , happy nye rase , tapi mesej balik dah tutup henset , nak buat mcm mane , nanges jelah , :') pastu bangon2 terso siap2 nak mencari koje , udoh . . . takde hasil pon , balik rumah teros pegi pekan kejap pastu buat pekare biase lah , iaitu melepak , tamat :')

8 mei
Yaa , ade ape dengan 8 mei ? hari ni lah 8 mei kan ? hari selase . . hehee , Happy 5 months anniversary aku ngn tikah , . yee , dah 5 bulan dah , lame tak ? harap2 sampai bile2 , hee :') sepatotnye kite jumpe kan syg ? tapi syg kan pegi plkn , bie sorang2 jelahh , hee :') tapi takpe , nanti bukan takde , bukan tak jumpe kan . . 8 ogos nanti kite jumpe yee , sambut same2 , :') bie nak syg tau , bie teramat sangatlah sayang kat syg , tak tipu tak bohong tak labon , memang betol , tepat , dan sahih . . hehehe , hari2 makin sayang je , tak kurang , hari2 makin cinte jee , hari2 makin sukeeee ! <3 tak penah rase ade orang sayang mcm syg buat kat bie , seronok sangat ngn syg , heee . . terime kasih sebab sayang kat bie , terime kasih sebab sabar dengan bie , terime kasih sebab tak tipu bie , bie caye kat syg , terime kasih untuk semuanye , maaf kalau ade buat salah , marah , tinggi suare , . mintak maaf . . sayang ade kat hati bie selalu , bie sayang kat syg :') anddd , HAPPY 5 MONTHS TOGETHER <3

Hmmm , rinduu . . kenape mesti ade rase rindu ni ? hhmmm , elok pon ade , . . aku rindu tikohh , bile nak balik . . . selalu henset ni aku pegang , tak penah renggang . . dah biase salu mesej jee , skrg ni takde , selalu tunggu , , tiap kali ade mesej je , memang berharap mesej dari awek aku , exited nak bukak , tapi bukannn . . ya Allahh , sedihnye rase , rase mcm sorang2 , rase mcm nak je tikoh ni ade ngn aku , tapi nak buat mcm mane , die takde , hmmmm . . rindu rindu RINDU . . itu je yg mampu aku ckp , selalu teringat je kat die , selalu fikir ape die tengah buat , sihat ke tak , dah makan ke belom , . huuuuuuuuuu . . mmg saje bagi rindu , nak buat kite lagi ingat , lagi rase sayang tu kot , heee . . oke chill . :')

sampai sini je kot , pendek ke aku tulis ? heee . . kene paham lahh , takde mood . . sory , ILOVEYOUTIKA<3 assalamualaikum :'(
*comel jee , sukee gamba atas tu  :') eehh , daaa ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan