3 mei 2012

Assalamualaikum , hai korang korang korang anda anda anda , hmmmmmmmmmmm . . hehehehe . . :')
Oke , dah hari kedue dah ni , semalam aku rase lain sangat , bukan sangat , sangat2 . . Syg , taknak la sedih2 , kat sane nanti biase lah tuu , kawan nanti mesti ramai , bie bukan takde , ade jee cume tak dekat , jauh sikit je . . eh , mcm aku ckp sorang2 jee , mcm lah syg aku bole bace :'( oke , sedih . . aku tak penah nanges untuk pompuan mcm ni , wuuuuuuuuuuuuu , . ape ? bapok ? mamposs leeee . .

dah la semalam die dapat pegang henset sekejap , dapat msj tapi line pulak mcm buat hal , oke sumpahh aku benci mcm ni , harini mesti die dah kene bagi henset die , pastu setiap hari ahad je nanti boleh gune , mak aii , ini betoi mencabar tahap kerinduan aku ni , sumpah rindu :'( tapi nak buat mcm mane , dah memang hakiat mcm ni , terime jelahh , hmmmmmmmmmmmmmmm , ,

Tapelah , taknak sedih2 , bukannye berpisah pon kan syg ? syg pegi berkhidmat untuk negare jee , yeeeee , hidop NAJIB . . Boboy tunggu gegirl pulang ye nanti :'3 ni haaa , bie nak update byk2 , syg yg mintak kan ? bie tunaikan , nanti setiap hari bie update , heee , nak kire sampai le syg balik nanti , bie doakan syg kat sane ,  igt satu je , jgn cari org lain , jgn hampekan bie , bie tunggu , heeee , ILOVEYOUTIKA<3

Aa , hmmmmmm , lepas ni mesti hari aku KOSONG mcm lagu najwa latip tuu , kosong kosong lalalalala . hmmmmm , nape nak hmmmmmmmmmmmm je ni , mood takde lah ni , mmg takde  , mmg sedih , mmg nanges , laki nanges , biarkan . . dah biase ade syg , dah biase ngn syg , tapi . . . hmmmmmmmm tapelah nak buat mcm mane , sabar byk2 . . :') 14 julai . . aku tnggu kau tibeee , heeeee

Oke lahh , duit oh duit mane nak cari duit , blurrrrrrrrrrrrrrr . . alaaahaiii , boleh pulokk blurrr , keje lah bongokkkk ! hahahahaa . oke , mase untuk memikirkan sesuatuu , . sampai sini jelahhh kot , esok i update lagi yeee , mmuuuahhhhh ! sayang tika aku <3 <3 <3

Assalamualaikum , :')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan