10 mei 2012

Assalamualaikum , 10 mei dahhh :) makne nyeee lagi 20 hari bini aku nak balik cuti , hehehehehe . mmuuahhh2 sikit . . :* rindu sangat dah ni , ku tak mampu meneruskan hidop tanpamuu , cewohhh :P i tunggu u balik yee syg , i tungguu ! <3 <3

aa , tadi pegi manjung , naik moto ramai2 , dah lame tak macam tuu , seronok tu takde lah sangat , tapi terase seronok dapat same2 ngn kawan2 walau sikit je yg ade , . sekarang tak macam dulu , nampak sangat dah berubah , macam2 berubah , makin besa makin sidec ni mcm padang koboi tuu , penah tengok cite koboi ? haa . macam tu leee . . hehehe , pegi karoke jee , pastu jalan2 kejap . . ade la jumpe kawan sekolah teknik dulu , ehh , sekolah vokay , :) pastu balik tu taktau kenape hati aku ni tetibe masuk semangat rossi , kenal ? haa , kalau bole meter motor tu nak puing 2 - 3 kali , tapi apekan daye , . . huuuuu , aku uperman woooo , dari manjung ke sidec , mesti ckp aku tipu kan ? tapi memang pon , heeeeeeeeee . . alhamdulillah lahh aku balik dengan selamat dan dengan kejayaan , dapat hadiah sekali , aiskrim kat 7E , muehehehe , sebot pasl aiskrimm . . hmmmmmmmmmmm , nak makan aiskrim ngn tikaaaaaa :( nanti teman makan aiskrim tau syg , belanje tauuu , :P hehehe . .

Haaa , mase balik tuuu , pegi lee jalan2 kejap pusing taman , kawan aku ni man botak le nampak aluminium banyakk , memang banyak lee ade orang buang , die pon ape lagi , teros plan nak ambikk , pegi2 jeee nahh ambik kau , susah nak ambik , dengan paku , luke teros tangan aku , puihhhhh ! nak kate rembat pon tak boleh kan , org buang , nak kate haram ? tak kann ? hehehehe , itu namenye rezeki lebih , lalallalalalala . .

hmmmmm , hari2 aku teringat awek aku jee , terase lain sangat bile die takde , anda anda anda yg bace ni penah rase tak ? tak mesej , tak call , apetah lagi nak jumpe . . . . eh , ade ke orang bace ? oke lantak laa , nanti syg aku jugak yg bace . . .hehehehe kan syg kan ? :') nak selalu syg ingat yg bie kat sini tunggu syg , tak curang tak ngorat tak ape , meej pompuan pon takk ,waiting for youuu :3 oke lahhh , mmuuuahhhhh ! :*
chopp , terase sangat sedih mase 8 haribulan , takpee . . sabarrr , iloveyouuusodamnmuch<3

Assalamualaikum :')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan